Ozvite sa nám
alebo emailom [email protected]
Pýtajte sa, dohodnite si s nami stretnutie, alebo
vypracovanie nezáväznej cenovej ponuky.
Eshop, operátorský systém na donášku WordPress, WooCommerce, Nette
Tvorba web stránky s eshopom pre donášku alkoholu v Bratislave Do dna. Donáškové služby majú oproti klasickým eshopovým riešniam viacero špecifík. V tomto segmente sa počet návštevníkov prostredníctom mobilných telefónov pohybuje až na čísle okolo 95 percent. Z tohto dôvodu sme sa v prvej fáze projektu zamerali najmä na tento typ zákazníkov. Samozrejme nezanedbali sme ani webovú verziu projektu. Mobilná aj webová verzia obsahujú eshop postavený na WooCommerce. Eshop je modifikovaný na potreby donášky a nákupný proces prepočítava doručenie podľa výšky objednávky tovaru na základe jednotlivých zón. Eshopová časť obsahuje aj platbu kartou. Na mobilnej verzii web stránky je možné vybrať si z balíčkov ktoré je možné uhradiť aj prostredníctvom SMS platby.
jednoduchosť systému pre zvýšenie efektivity
Cieľom každej donáškovej služby je aby bol objednaný tovar čo najrýchlejšie a najefetívnejšie doručený zákazníkovi. Z tohto dôvodu je eshop web stránky dodna.sk napojený na operátorský modul kde operátor pridelí objednávku vodičovi podľa zóny do ktorej má práve vodič namierené. Tým sa získava efektivita doručenia – skracuje sa čas na vybavenie objednávky a zároveň sa aj šetria pohonné hmoty. Okrem iného je v systéme možné vidieť počet objednávok ktoré vodič za daný deň vybavil a pozrieť si jeho efektivitu. Popri tom manažér prevádzky získava prehľad o tržbách za daný deň, alebo obdobie. Vytriediť si objednávky podľa zvoleného typu platby, odmeňovať opakovaných zákazníkov. Momentálne vyvíjame pre teto systém aj skladové hospodárstvo a ďalšie funkcionality.
Snažili sme sa o to aby bol objednávkový proces čo najjednoduchší aby si na stránke vedel objednať každý. Tomu sme podriadili všetko vrátane vzhľadu stránky. Zmena dizajnu k jednoduchosti prispela k výraznému navýšeniu objednávok. Do návrhu štruktúry sme pridali interaktívne filtre aby každý našiel jednoducho požadovaný tovar.
Pre jednoduchšie použitie na mobile
Ako sme spomenuli vyššie návštevnosť eshopu prostredníctvom mobilného telefónu dosahuje na tejto stránke až 98 percent. Z tohto dôvodu sme podriadili celý grafický dizajn práve tejto verzii. Jedna z hlavných priorít bola aby zákazník vedel mimo štandardného nákupu cez eshop aj ihneď zavolať na dispečing. Toto sa nám podarilo vyriešiť pridaním telefónneho čísla ku každej karte produktu v zozname produktov.
Veselé logo bežiacej fľaše
Pri tvorbe tohto loga sme sa nedržali tradičných zásad ktoré bežne používame pri tvorbe. Klientovi sa jednalo hlavne o to aby logo bolo ľahko zapamätateľné a vystihovalo rýchlosť donáškovej služby. Z tohto dôvodu sme vytvorili logo maskota donášky, ktoré predstavuje bežiacu fľašu.
Polepy, zapaľovače, návrhy plechoviek a iné
Okrem tvorby eshopu, systému pre operátorov donášky, loga a corporate identity sme navrhli aj vzhľad reklamných predmetov, bannery do kampaní, billboardy, návrhy plechoviek na vlastnú značku drinku Dodna. Tým sme posilnili povedomie o značke.